eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - Blokada po nieudanych transkcjachmBank - Blokada po nieudanych transkcjach
  • Data: 2009-10-19 17:31:03
    Temat: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
    Od: Marcin Majchrzak <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wybrałem się w sobotę z żoną na zakupy. Zakupy dokonane, czas
    zapłacić, podaję moją kartę z mBanku, wbijam PIN. Zonk, "System
    error", "press F4 for reset". No dobra, system sie zrestartował. No to
    znów PIN i kumulacja! "System error" po raz drugi.

    Trudno, żona chciała buciki, to biorę kasę z bankomatu bez żadnych
    zonków. Więc karta jest ok. Później sprawdzam blokady na rachunku.
    Nosz k*, obie niedoszłe transakcje wiszą na blokadach i mają tak
    wisieć przez tydzień.

    Napisałem maila do banku, ale bank w swej wielkiej mądrości i niemocy
    odpisał mi, że kasę dostanę z powrotem ZA TYDZIEŃ o ile transakcje nie
    zostaną potwierdzone(!). Tyle to i ja wiem. Bank pisze też, że nic nie
    może zrobić. No ba, blokować moje pieniądze z powodu nie moich błędów
    to potrafi, ale zdjąć tych blokady to już nie. System rządzi.

    Da się ściągnąć te blokady wcześniej? Mam zamrożone prawie 700, a na
    rachunku zostało mi 100 zł. W dodatku niech system się pomyli dalej.
    Jest sens gdzieś interweniować, komisja nadzoru bankowego, urząd
    konkurencji i konsumentów?

    --
    pzdr
    Marcin Majchrzak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1