eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - Blokada po nieudanych transkcjachRe: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
  • Data: 2009-10-19 20:14:29
    Temat: Re: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > No czekaj czegoś nie rozumiem - to w końcu są to jego pieniądze czy nie?
    > Jeśli jego to bank powinien zdjąć na jego prośbę blokadę, tym bardziej,
    > że prośbę wystarczająco uzasadnił. Co najwyżej, jak zrobi saldo ujemne
    > to mu bank naliczy odsetki karne (i jeszcze na tym zarobi).
    >
    > Niestety jak się okazuje w praktyce blokady, mimo, że były reklamowane i
    > zachwalane jako "dla dobra klienta", to okazuje się, że są głównie dla
    > dobra banku. No cóż - duży może więcej :-(
    >
    > o.

    jezeli transakcje nie zostaly rozliczone to "wiszą" jako blokada i
    klient nie moze z tych pieniedzy korzystac; jezeli po wyjasnieniu okaze
    sie, że transakcje faktycznie nie zakończyly się sprzedażą to bank
    blokady zdejmie i bedzie po sprawie

    nasuwa się pytanie co do tego czasu (wyjasnienie kwestii blokad), imho
    najlepsze rozwiazanie (jakie znam) oferuje citi - tam w przypadku
    blokady/obciazenia z ktorym klient sie nie zgadza są dwie możliwosci:
    1. bank blokuje srodki do wyjasnienia sprawy (tak jak w mBanku),
    2. na zyczenie klienta blokada zostaje zdjeta, ale jezeli bank
    negatywnie rozpatrzy reklamacje to nie dosc, ze kwota zostanie z konta
    sciagnieta (transakcja rozliczona) to jeszcze bank naliczy odsetki od
    kredytu...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1