  • Data: 2009-10-19 19:47:54
    Temat: Re: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
    Od: otrov <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Slavekk pisze:
    > Na pewno tak nie napisali.
    > Banki ci niczego nie będzie oddawał bo ci niczego nie zabrał
    > Ta forsa JEST na twoim koncie.

    > nie twoich ale i nie banku (zapewne).
    > Możesz przedstawić jakiś racjonalny powód żeby bank z powodu np.
    > uszkodzenia terminala w sklepie albo rozmagnesowania paska na skutek
    > twojej złej obsługi dawał ci SWOJE pieniądze?

    No czekaj czegoś nie rozumiem - to w końcu są to jego pieniądze czy nie?
    Jeśli jego to bank powinien zdjąć na jego prośbę blokadę, tym bardziej,
    że prośbę wystarczająco uzasadnił. Co najwyżej, jak zrobi saldo ujemne
    to mu bank naliczy odsetki karne (i jeszcze na tym zarobi).

    Niestety jak się okazuje w praktyce blokady, mimo, że były reklamowane i
    zachwalane jako "dla dobra klienta", to okazuje się, że są głównie dla
    dobra banku. No cóż - duży może więcej :-(

    o.