eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - uwaga na przelewy z zagranicy › mBank - uwaga na przelewy z zagranicy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: jakub2000 <jakubola@_remove_wb.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - uwaga na przelewy z zagranicy
    Date: Fri, 09 Mar 2007 00:18:30 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 50
    Message-ID: <esq5jv$jia$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-90-2.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1173395907 20042 213.238.90.2 (8 Mar 2007 23:18:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Mar 2007 23:18:27 +0000 (UTC)
    X-User: arek.jakubowski
    X-Antivirus: avast! (VPS 000722-3, 2007-03-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:409903
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Chciałem się podzielić moja nieprzyjemną przygodą z mBankiem. Fajny bank
    sratatata, do czasu gdy po raz pierwszy miałem okazję zrealizować
    transakcję z klientem z zagranicy.

    Prowadzę sklep internetowy i ostatnio trafiła do mnie klientka z Litwy.
    Podałem informacje potrzebne odnośnie zaadresowania przelewu do Polski
    na moje konto mBiznes. Podałem informacje zgodnie z instrukcjami
    podanymi na stronach mBanku:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    28,1#438
    oraz
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    28,1#436

    W tych instrukcjach jest napisane, że należy podać imię i nazwisko
    odbiorcy. Niestety jako posiadacz mojego rachunku jest podana nazwa
    firmy. Po za tymi danymi wszystko się zgadza (numer konta, adres i
    oczywiście moje nazwisko i imię jako właściciel konta.

    Niestey bezmyślni ludzie z mBanku przelew z Litwy odrzucili w związku z
    czym klientka poniosła dodatkowe koszta związane z powrotem pieniędzy z
    Polski na Litwę.

    mBank wprowadza w błąd pisząc w przewodniku "Pytania i odpowiedzi" w
    kontekście "Przelewy zagraniczne".

    Klientka najprawdopodobniej zrezygnuje z zakupów w moim sklepie, co
    będzie skutkować również moją stratą. Nie wspominam już o utracie
    wiarygodności wobec mojej klientki i przyszłych strat związanych z
    rezygnacją innych potencjalnych klientów z Litwy. Informacje, jak
    wiecie, w internecie niosą się szybko. Zobowiązałem się pokryć jej
    koszta poprzez zmniejszenie kwoty należnej za zakupy. Mimo to nie odzywa
    się już drugi dzień i najprawdopodobniej ostatecznie zrezygnowała.

    Proszę napiszcie co mogę zrobić? Poniewać z powodu ich bezmyślności
    poniosłem straty czy mogę dociekać odszkodowania?

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1