  • 21. Data: 2009-04-11 08:46:27
    Temat: Re: mbank i problem z wypowiedzeniem umowy
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tristan" news:grpjqf$ili$1@news.interia.pl

    > Taaaaa.... Ciekawe jaki jest lepszy... mBank jest najtańszy, a możliwości
    ma
    > wystarczające dla mnie. Nie mam potrzeb magicznych.

    Może jesteś najtańszy, ale jak to w życiu często bywa z niską ceną nie idzie
    w parze jakość... niestety.

  • 22. Data: 2009-04-11 10:25:09
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Valdi.Pavlack wrote:

    > Może jesteś najtańszy, ale jak to w życiu często bywa z niską ceną
    > nie idzie w parze jakość... niestety.

    A na czym ta jakość ma polegać? Jakiś rodzaj private banking ;-) ?
    Popieram Tristana. Używam tylko usług standartowych, żadnych kredytów.
    Nie dzwonię na mLinię i nie chodzę do punktów naziemnych.
    Dla mnie stosunek jakość/cena jest zadowalający.

  • 23. Data: 2009-04-11 11:10:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 21:49:44 +0200, Rafal Jankowski napisał(a):

    > Mam ekonto w mbanku z umową na kredyt odnawialny i tą umowę chciałbym
    > wypowiedzieć. Nie posiadam dowodu osobistego tzn. gdzieś chyba mam ten co
    > jak nim prasnąć o stół to spada zielonym do góry. No i jest to dla tych
    > jegomości problem. Ktoś może testował wyjście z takiej sytuacji?

    Wysłać wypowiedzenie na piśmie i olać dalsze pierdolenia BRE.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 24. Data: 2009-04-11 11:12:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 11 Apr 2009 00:16:41 +0200, Rafal Jankowski napisał(a):

    > tam jest miejsce na rodzaj i numer dowodu tożsamości. Wg. lasi z mlinii
    > rodzaj inny niż dowód osobisty jest dopuszczalny tylko dla osób bez
    > polskiego obywatelstwa a w pozostałych przypadkach pismo będzie odrzucone

    Kłamała.

    > kredyt na 9k, którego już nie używam więc głupio by było jakby mnie
    > skasowali za przedłużenie tego kredytu. Trochę to na mój gust bandyckie

    A to wtedy sąd.
    We własnym regulaminie mBank ma jak byk, że paszport jest dokumentem
    tożsamości, nie ma zaswtrzeżenia na jakie powołuje sie mlinia.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 25. Data: 2009-04-11 11:34:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 11 kwiecień 2009 10:46
    (autor Valdi.Pavlack
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <grpkg9$jlb$1@news.interia.pl>):

    > ma
    > Może jesteś najtańszy, ale jak to w życiu często bywa z niską ceną nie
    > idzie w parze jakość... niestety.

    Pytanie jakiej jakości się potrzebuje. Ja potrzebuję konta bez udziwnień...
    A gadanie, że rok temu mBank był OK, a teraz dno, jest bez sensu, bo nic
    nie pogorszyli w ofercie. Więc nagle co się pogorszyło? System działa
    sprawnie, karty się autoryzują, a cena jest najniższa. Co więcej trzeba?

    --
    Tristan

  • 26. Data: 2009-04-11 13:14:34
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie dzwonię na mLinię i nie chodzę do punktów naziemnych.
    > Dla mnie stosunek jakość/cena jest zadowalający.

    mBank jest dobry dla "gołodupców" (w nieobraźliwym tego słowa
    znaczeniu), ma darmową kartę debetową, przelewy, tanią linię kredytową.
    Natomiast nie ma nic do zaoferowania dla osób, które mają jakieś choćby
    niewielkie oszczędności. Tu choćby eurobank w porównaniu do mBanku wymiata.
    A najlepiej jak to już na grupie nie raz mówiono "spijać śmietankę" z
    każdego banku, tj. posiadać kilka kont, które wzajemnie się uzupełniają,
    np.:

    mBank - tania linia kredytowa. darmowe karty, SFI,
    eurobank - lokaty,
    citibank - karta kredytowa do płacenia rachunków.

  • 27. Data: 2009-04-11 13:16:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "K.K." <z...@h...oraz.pl> writes:

    > Bez dzwonienia jakakolwiek różnica w podpisie będzie powodem
    > odrzucenia wypowiedzenia i możesz się spluć, iść do sądu, a i tak nic
    > im nie zrobisz i tak powinn być.

    Bez zartow - to jest ryzyko banku, ryzyko prowadzenia takiego typu
    dzialalnosci. Bank moze na wlasny uzytek uznac ze wypowiedzenie moze byc
    sfalszowane, ale to nie zmienia faktu, ze jesli zostalo prawidlowo
    dostarczone i zawiera odpowiednia tresc i podpis klienta, to jest wazne
    i bank jest nim zwiazany (i musi brac pod uwage taka mozliwosc).

    Roznica w podpisie to normalna rzecz, nie ma dwoch takich samych
    podpisow. Istotne jest kto sie podpisal a nie jak ten podpis wyglada.
    Przypuszczalnie gdyby bank mial negatywna ekspertyze grafologa, to
    moglby cos z tym zrobic (np. byloby to dowodem jego dzialania w dobrej
    wierze) - ale bardzo watpie w taka ekspertyze.

    Jesli bank ma watpliwosci to moze np. skontaktowac sie z klientem w celu
    potwierdzenia, a po potwierdzeniu negatywnym np. zawiadomic kogo trzeba.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 28. Data: 2009-04-11 13:16:36
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

> [...]
    > sensu, bo nic nie pogorszyli w ofercie. Więc nagle co się pogorszyło?
    > System działa sprawnie, karty się autoryzują, a cena jest najniższa. Co

    Że tak powiem:

    a) konta oszczędnościowego bez udziwnień,
    b) oprocentowania lokat i tegoż konta na poziomie, że się tak wyrażę
    rynkowym.

  • 29. Data: 2009-04-11 13:18:29
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:49e04e81$1@news.home.net.pl...

    > W twoim interesie jest zadzwonić. Dzwoniąc musisz podać identyfikator i
    > telekod, co uwiarygadnia to że ty to ty, co jest bardzo ważne, gdyż
    > zamykając cudze konto można posiadaczowi wyczyścić rachunek do zera. Bez
    > dzwonienia jakakolwiek różnica w podpisie będzie powodem odrzucenia
    > wypowiedzenia i możesz się spluć, iść do sądu, a i tak nic im nie zrobisz
    > i tak powinn być.

    Bank nie święta krowa, również może zadzwonić do posiadacza rachunku i
    potwierdzić dyspozycję.

  • 30. Data: 2009-04-11 16:35:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michał n...@a...internetu.pl ...

    > Z pewnością skutecznym sposobem będzie sporządzenie wypowiedzenia u
    > notariusza,[...].

    myslisz ze ja jak ktos oszczedza na wyrbieniu dowodu to pójdzie placic
    otariuszowi?