  • Data: 2008-06-20 08:30:04
    Temat: BZWBK - żebranie o klienta i statystyki
    Od: slavvek <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem do wykupu czek w GBP, wystawiony przez brytyjski bank; do BZWBK
    mam po drodze, stąd wybór tego banku.

    Poinformowano mnie że muszę założyć u nich konto walutowe by mogli
    pośredniczyć w realizacji czeku (?) - OK, zostawiłem tel. na który mieli
    dzwonić gdy pojawią się pieniądze.

    Po miesiącu dzwonie z zapytaniem, podaję nazwisko - "pieniędzy nie ma".
    Niemożliwe, to może podam numer zlecenia, sprawdźcie jeszcze raz? - "no
    są".
    Przy okienku: - "mamy tylko banknoty 50 funtowe, po resztę proszę może
    innym razem, albo w innym oddziale, a zresztą sprawę tego czeku
    obsługuje koleżanka, to może jak ona będzie to proszę przyjść
    /jutro/pojutrze ?"
    Proszę resztę w złotówkach; - "ale mamy taki niekorzystny kurs, szkoda
    będzie". Po dłuższych targach i naleganiach, otrzymuję. A kiedy przyszły
    pieniądze? Zmieszanie, -" noo, jakieś dwa tygodnie temu"
    Oczywiście konto tak jak automatycznie zostało otwarte dla potrzeby tej
    transakcji, tak samo sie zamknie ? - "Oczywiście"

    Wychodzę, i wracam za minutę, porażony myślą że w innym banku do
    zamknięcia konta potrzebne było jednak moje pisemne zlecenie.

    Przy okienku: czy moje konto jest zamknięte ? - "Jeszcze nie" (!!!!) To
    w jaki sposób będzie zamknięte bez mojego polecenia? - "no nie, trzeba
    złożyć zlecenie zamknięcia" To bardzo proszę. -"Ale może sie przydać,
    czemu, jest bezpłatne". Nalegam, podpisuję, zastrzegam swoje dane
    osobiste i proszę o wykreślenie mnie z ich bazy adresowej. -" Tego nie
    da sie zrobić".

    Wychodzę, i na pewno nie wracam.

    --- Slavvek