eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK - żebranie o klienta i statystykiBZWBK - żebranie o klienta i statystyki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!feed.news.interia.pl!not-for-m
    ail
    From: slavvek <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BZWBK - żebranie o klienta i statystyki
    Date: Fri, 20 Jun 2008 10:30:04 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <g3fph1$rdd$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: marvin.iopan.gda.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1213950305 28077 153.19.130.60 (20 Jun 2008 08:25:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Jun 2008 08:25:05 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 080619-0, 2008-06-19), Outbound message
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    X-Authenticated-User: slavvek_s % interia+pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:449361
    [ ukryj nagłówki ]

    Miałem do wykupu czek w GBP, wystawiony przez brytyjski bank; do BZWBK
    mam po drodze, stąd wybór tego banku.

    Poinformowano mnie że muszę założyć u nich konto walutowe by mogli
    pośredniczyć w realizacji czeku (?) - OK, zostawiłem tel. na który mieli
    dzwonić gdy pojawią się pieniądze.

    Po miesiącu dzwonie z zapytaniem, podaję nazwisko - "pieniędzy nie ma".
    Niemożliwe, to może podam numer zlecenia, sprawdźcie jeszcze raz? - "no
    są".
    Przy okienku: - "mamy tylko banknoty 50 funtowe, po resztę proszę może
    innym razem, albo w innym oddziale, a zresztą sprawę tego czeku
    obsługuje koleżanka, to może jak ona będzie to proszę przyjść
    /jutro/pojutrze ?"
    Proszę resztę w złotówkach; - "ale mamy taki niekorzystny kurs, szkoda
    będzie". Po dłuższych targach i naleganiach, otrzymuję. A kiedy przyszły
    pieniądze? Zmieszanie, -" noo, jakieś dwa tygodnie temu"
    Oczywiście konto tak jak automatycznie zostało otwarte dla potrzeby tej
    transakcji, tak samo sie zamknie ? - "Oczywiście"

    Wychodzę, i wracam za minutę, porażony myślą że w innym banku do
    zamknięcia konta potrzebne było jednak moje pisemne zlecenie.

    Przy okienku: czy moje konto jest zamknięte ? - "Jeszcze nie" (!!!!) To
    w jaki sposób będzie zamknięte bez mojego polecenia? - "no nie, trzeba
    złożyć zlecenie zamknięcia" To bardzo proszę. -"Ale może sie przydać,
    czemu, jest bezpłatne". Nalegam, podpisuję, zastrzegam swoje dane
    osobiste i proszę o wykreślenie mnie z ich bazy adresowej. -" Tego nie
    da sie zrobić".

    Wychodzę, i na pewno nie wracam.

    --- Slavvek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1