eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBANK - obsługa użytkownika kartyCITIBANK - obsługa użytkownika karty
  • Data: 2008-07-29 12:32:03
    Temat: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
    Od: "Grzegorz Ł." <G...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jestem klientem CITIBANKU. Trafiła mi się ciekawa sytuacja z krainy
    absurdu -- postanowiłem opowiedzieć grupie, bo może komuś przyniesie jakiś
    pożytek, a może ktoś w banku pomyśli o kliencie...

    1) Bank wprowadził jakiś czas temu politykę oszczędzania na przesyłkach
    papierowych, dla osób używających interfejsu on-line. Klient może wybrać
    taką opcję (nie musi), aby zaoszczędzić na drogich przesyłkach miesięcznych
    wyciągów. Ja tak zrobiłem. Fajnie.
    2) W sytuacji przeterminowania okresu spłaty CITIBANK blokuje klientowi
    dostęp do serwisu ON-LINE, a usługa CITIPHONE (call-center) jest w stanie
    połączyć Cię tylko z działem windykacji i przeterminowanych kerdytów
    (automat jest nie do przeskoczenia, to znaczy wstukujesz 16-cyfrowy numer
    karty, potem phone-pin i system łączy Cię z... tą samą panią, która mowiła
    że Cię przełącza na inny dział. Tak w kółko). Powtórzyłem procedurę 3 razy z
    domu a potem zdecydowałem się na odwiedzenie oddziału - to samo. Pani mnie
    obsługująca nie miała lepszych wyników niż ja... ;-(
    3) To jest irytująca drwina, skoro klient posiadający zaległość nie może się
    zalogować do systemu i obejrzeć wyciagu (bo jest automatyczna blokada
    systemu on-line). Blokada dostępu on-line moze mogłaby uchodzić za
    ograniczenie luksusowej obsługi gdyby to jeszcze były lata 90te, ale obecnie
    to jest absurd! Ja odbieram to jak odmowę wpuszczania do oddziału banku --
    co tam że wirtualnego, dziś przecież nikt rozsądny tego nie rozróżnia (ot
    jeszcze jeden kanał komunikacji). Odbieram to jako ordnarny wybieg
    zmierzający do zwiększenie przychodów z oprocetnowania i prowizji. Najlepsze
    jest, że dla podrażnienia (chyba) klienta BANK róznoznacznie z zablokowaniem
    takiemu klientowi dostępu przez WWW wysyła mu na maila poniższy tekst:

    "Drogi Kliencie,

    milo nam poinformowac, ze wyciag z Karty Kredytowej Citibank jest juz
    dostepny. Aby go obejrzec, prosze wejsc na strone Banku i zalogowac sie do
    Citibank Online. Dla zapewnienia bezpieczenstwa system poprosi o autoryzacje
    przez podanie Nazwy Uzytkownika i hasla. Po zalogowaniu prosze wybrac opcje
    'Informacje o Koncie > Wyswietl wyciag'.

    Wyciag z Karty Kredytowej Citibank moga Panstwo otrzymywac rowniez na swoj
    adres e-mail w postaci zalacznikow w formacie PDF, zabezpieczonych haslem.
    Opcje mozna aktywowac w Citibank Online oraz przez CitiPhone.

    Wszelkie zapytania dotyczace stanu rachunku prosze przesylac do nas uzywajac
    opcji ‘Wiadomosci’ w Citibank Online. Dla pelnego bezpieczenstwa Panstwa
    danych, nie mozemy odpowiadac na pytania dotyczace rachunku uzywajac
    zewnetrznej poczty elektronicznej.

    W celu wzbogacenia dotychczasowej uslugi Wyciag Online do maila bedziemy
    dolaczac biezace informacje o ofercie Banku oraz materialy marketingowe.
    Jezeli sa Panstwo zainteresowani zapoznaniem sie z nasza oferta, zachecamy
    do otworzenia zalacznikow.

    Serdecznie pozdrawiamy,
    Dzial Obslugi Klienta"

    4) Chyba zmienię bank.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1