eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Citibank] wymiana karty - koszmar[Citibank] wymiana karty - koszmar
  • Data: 2010-04-05 08:04:21
    Temat: [Citibank] wymiana karty - koszmar
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam Grupę.


    Paskudny poranek. Shittybank wk**wił mnie jak nigdy. Miesiąc temu zamówiłem ichnią
    kartę do konta MC Electronic, żeby zastąpić mało funkcjonalną Maestro, nie
    obsługiwaną przez wiele bankomatów za granicą.

    Wysłali. Doszła do rodziny w Polszy, w czwartek rodzina wysłała do mnie - dojdzie za
    miesiąc, jak znam Gruzję.

    Dzisiaj rano loguję się do Shitty online - d*pa.

    Próbuję jeszcze raz - d*pa.

    Odzyskiwanie hasła - d*pa. Kilka prób.

    Citiphone - brak autoryzacji, łączenie z konsultantem...

    Miła pani konsultant łączy się z "kimś", a potem wyjaśnia, że... karta Maestro
    została zablokowana, ponieważ "minęło już 30 dni od wysłania nowej karty". I dodaje,
    że tego nie da się zmienić ani cofnąć.

    Czyli nie mam dostępu do gotówki. Ani kartą, ani online, ani automatycznie przez
    Citiphone. Jasna cholera! Bank DOMNIEMYWA, że dostałem nową kartę - mimo że jej
    jeszcze nie aktywowałem.

    Po prostu powala. Pani zaproponowała dokonanie przelewu na... rachunek karty
    kredytowej, "żeby Pan mógł wyciągnąć pieniądze z bankomatu". I nie umiała wyjaśnić,
    dlaczego zablokowano dostęp online.

    Czy ten bank działa w XIX wieku??????????

    Pozdrawiam,
    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1