  • 11. Data: 2009-04-04 21:18:15
    Temat: Re: Dlaczego UPR jest partią kanapową?
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    XXL pisze:

    > A ja tak nie myślę a nawet jestem pewien, że tak nie będzie. W jakim
    > publikowanym sondażu widziałeś ostatnio UPR? Bo ja w żadnym.
    > Jeśli PO straci trochę wyborców to zyska nieco PIS, SLD albo Polska XXI.
    > UPR na pewno nie. Jak sądzisz dlaczego nie?

    Z tymi sondażami to nie przesadzaj, tam nigdy nie ma UPR choć są
    pokazywane partie co mają 1%, a UPR ma zawsze więcej :D

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 12. Data: 2009-04-04 21:52:43
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Chcę podkreślić, że sam byłem wielkim zwolennikiem tej partii w latach
    > 1989-1993. Czytałem regularnie tygodnik "Najwyższy Czas", byłem w latach
    > 90-tych kilka razy na spotkaniach otwartych z J.K.Mikke.

    Czasami nie sposób przyznać JKM racji, że demokracja jednak zmierza do
    nikąd.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2009-04-04 21:53:56
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Czasami nie sposób przyznać JKM racji, że demokracja jednak zmierza do
    > nikąd.....

    Czasami nie sposób nie przyznać JKM racji, że demokracja jednak zmierza do
    nikąd.....

    (zabrakło nie-pardon)

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2009-04-04 22:03:26
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    ------------------------

    >Naprawdę tak uważasz? To znaczyłoby, że ok. 99% społeczeństwa ma słabą wiedzę
    >ekonomiczną i polityczną.

    Yup. Społeczeństwo jest przypadkowe. I niegodne takiego skarbu, jakim
    jest UPR. :)
    Zresztą takie podejście ze strony zwolenników tej partii bardzo mnie
    cieszy: jak długo będą w to wierzyć, tak długo będą w kolejnych
    wyborach dostawać nie więcej niż dwa procent głosów.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 15. Data: 2009-04-04 22:11:42
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 4 Apr 2009 23:53:56 +0200, "Endriu" <nmp3(wytnij
    to)@interia.pl> wrote:

    >Czasami nie sposób nie przyznać JKM racji, że demokracja jednak zmierza do
    >nikąd.....

    Istotnie. Wystarczy popatrzeć, o ile lepiej żyje się ludziom w krajach
    demokracją nie skażonych. Takich jak Korea Północna czy Kuba.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 16. Data: 2009-04-04 22:41:22
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Istotnie. Wystarczy popatrzeć, o ile lepiej żyje się ludziom w krajach
    > demokracją nie skażonych. Takich jak Korea Północna czy Kuba.

    Albo Lichtenstein, będący monarchią konstytycyjną.

    AS

  • 17. Data: 2009-04-04 22:43:57
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodzi, a wyrazistość JKM więlu odrzuca.
    >
    > Naprawdę tak uważasz? To znaczyłoby, że ok. 99% społeczeństwa ma słabą

    Myślę, że 90%. Co w tym dziwnego, skoro 60% nie rozumie np tabel lub tekstu
    napisanego?

    > Jeśli "tłum" nie rozumie to albo słabo i niezrozumiale to propagują albo
    > tylko
    > co setny Polak jest inteligentny.

    Dokładnie 50% Polaków ma IQ powyżej 100. :-)
    Do zrozumienia np wpływu płacy minimalnej na poziom zatrudnienia, albo
    podaży pieniądza na inflację niestety potrzeba sporo więcej niż 100.

    Zobaczymy

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 18. Data: 2009-04-04 22:44:29
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (całkiem serio) dyskusję na temat jak w tytule.
    > Liczę, że temat wywoła duże zainteresowanie podobnie jak temat
    > zaproponowany
    > przeze mnie latem ub. roku "Dlaczego PIS nie zbudował IV RP?".
    > Wiem, że jest sporo zwolenników UPR na tej grupie.
    > Chcę podkreślić, że sam byłem wielkim zwolennikiem tej partii w latach
    > 1989-1993. Czytałem regularnie tygodnik "Najwyższy Czas", byłem w latach
    > 90-tych kilka razy na spotkaniach otwartych z J.K.Mikke.
    > Zapraszam zwolenników i przeciwników UPR do dyskusji :-)

    Nie dopuszczą ich nigdy.
    Wolne żarty.
    Dwie wieksze pokrewne w pewnym sensie zniszczyli.
    W zamian jest papka o nienawisci miedzy pis, po, lsd i psl.
    A te sobie w najlepsze rządza od 1989.

  • 19. Data: 2009-04-04 22:47:03
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Albo Lichtenstein, będący monarchią konstytycyjną.

    Jaki ma sens wstawianie tu jednego ze sztucznych minitworów.
    I jak to sie ma do Polski 40 milionowej miedzy ruskim a niemcem.
    Ręce i nogi opadają.

  • 20. Data: 2009-04-04 23:18:39
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Jaki ma sens wstawianie tu jednego ze sztucznych minitworów.
    > I jak to sie ma do Polski 40 milionowej miedzy ruskim a niemcem.
    > Ręce i nogi opadają.

    PKB na osobę:

    Lichtenstein: 105 323 $
    Polsza: 17 560 $