  • Data: 2011-12-29 21:34:04
    Temat: Harmonicznie topimy kapitał część 3
    Od: Charlie delta <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    chyba jestem pijany bo spadłem z fotela buhahahahahaha

    gosciu o nicku Adam11, podsumował towarzystwo grupujące się wokoło
    harmonika, cytuję :

    "Czy to forum dawców kapitału? "

    ja pierdolę samo sedno

    wypadało mi tylko stwierdzić że dają kapitał leszczyny jak rasowe
    sucze du....y, zapewne harmonik za chwilę wytnie nasze posty, trudno

    harmonik dzisiaj zmienił view na rynki, do dzisiaj wszystko rosło, od
    dzisiaj wszystko ma spadać buhahahahaha

    http://www.harmonictrading.pl/2011/12/29/charakterys
    tyczne-podobienstwa/#disqus_thread