eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-06 14:35:06
    Temat: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hej

    5 tygodni temu skladalem w Polcardzie reklamacie w sprawie problemow z
    platnosciami w sklepach Lidl (te ich dziwne ograniczenia platnosci
    kartowych typu "powyzej 20 pln").

    Dostalem na ta reklamacje odpowiedz:
    "LiDL Polska Sklepy Spozywcze jako pierwszy w kraju rozpoczął przed
    laty akceptację kart płatniczych w swoim sektorze.
    Był to przełom na rynku kart płatniczych.

    LiDL podjął decyzję o takim ograniczeniu z jakim spotkał się Pan w
    Szczecinie.
    Jest to decyzja kontrahenta, od której staramy się odwołać.
    Bardzo przepraszamy za tę niedogodność. "


    Czyli co, wyglada na to ze Polcard NIE zawarl w umowach z Lidlem
    informacji ze sklep ma obowiazek akceptowac kazda platnosc karta, czy
    moze Lidl jest za duzy - i boja sie mu podskoczyc?


    Jak myslicie, warto jeszcze skladac reklamacje w banku (wystawcy
    karty)?


    Pozdrawiam
    Rafal

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1