eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-06 14:41:17
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    sob, 06 mar 2010 o 15:35 GMT, Rafal M napisał(a):

    > Hej
    >
    > 5 tygodni temu skladalem w Polcardzie reklamacie w sprawie problemow z
    > platnosciami w sklepach Lidl (te ich dziwne ograniczenia platnosci
    > kartowych typu "powyzej 20 pln").
    >
    > Dostalem na ta reklamacje odpowiedz:
    > "LiDL Polska Sklepy Spozywcze jako pierwszy w kraju rozpoczął przed
    > laty akceptację kart płatniczych w swoim sektorze.
    > Był to przełom na rynku kart płatniczych.
    >
    > LiDL podjął decyzję o takim ograniczeniu z jakim spotkał się Pan w
    > Szczecinie.
    > Jest to decyzja kontrahenta, od której staramy się odwołać.
    > Bardzo przepraszamy za tę niedogodność. "
    >
    >
    > Czyli co, wyglada na to ze Polcard NIE zawarl w umowach z Lidlem
    > informacji ze sklep ma obowiazek akceptowac kazda platnosc karta, czy
    > moze Lidl jest za duzy - i boja sie mu podskoczyc?
    >
    >
    > Jak myslicie, warto jeszcze skladac reklamacje w banku (wystawcy
    > karty)?

    Ja tez juz z 5 tygodni temu wyslalem taki "donos" do polcardu, kilka razy
    sie upominalem jak sie toczy sprawa i dostawalem odpowiedz: "jak sie
    wyjasni damy Panu znac", no i czekam i czekam i nie dostalem jeszcze
    odpowiedzi :)

    Pozdrawiam
    Brzezi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1