eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-07 06:07:44
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:hmuc3j$34h$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Obecnie transakcja kartowa kosztuje sprzedawcę "X + procent od kwoty", a
    > skoro tak, to nic dziwnego, że sprzedawca nie kwapi się, by przyjmować
    > małe kwoty. Ba, przy "dostatecznie małych" kwotach transakcji sprzedawca
    > teoretycznie musi nawet dopłacać do interesu...
    >

    A czy przypadkiem uczciwy sprzedawca nie powienien zwracac kosztu tej
    prowizji jak place gotowka powyzej 20pln?

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1