eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-07 01:16:35
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: Jooseff <***@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 06-03-2010 o 20:57:37 Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    napisał(a):

    > Obecnie transakcja kartowa kosztuje sprzedawcę "X + procent od kwoty",

    Kto ci takich bzdur naopowiadał???
    Polcard daje X procent lecz nie mniej niż 0,60 zł ale dla sieciówek
    takiego zapisu nie ma.
    Co więcej, taki zapis nie istnieje również, gdy stroną umowy jest firma,
    która od likwidacji tego zapisu uzależnia podpisanie umowy a rokuje
    przyzwoite obroty.
    Pozostali ekłajerzy nie mają takich kruczków. No poza polbankiem, który
    swego czasu wciskał promocję pt. transakcja bez prowizji! lecz w zamian 1
    zł ryczałtu za przeciągnięcie karty. Co w małych spożywczakach generowało
    koszty pow. 10% prowizji za transakcję pon. 10 zł. :)))

    --
    Pozdrowienia,
    Jooseff

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1