  • Data: 2010-03-06 20:42:50
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil Jońca" news:877hppdxwp.fsf@alfa.kjonca

    > No i właśnie to znaczy taka tabliczka "poniżej 10 PLN mi się to nie
    > opłaca"

    jak bym miał auta nie odpalać bo jadę nim mniej niż 10 kilometrów to bym go
    sprzedał.
    jeżeli terminal mi się nie opłaca to też go nie zaciągam do sklepu.
    Nikt nikogo nie zmusza do akceptowania kart w sklepie. Zatem powinno się
    stosować zasadę - przyjmujesz wszystko albo wcale. Ładnie to niestety
    wygląda tylko w teorii.