eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-07 08:46:51
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hmvhpd$4c3$1@news.interia.pl...
    > Nikt nikogo nie zmusza do akceptowania kart w sklepie.

    Nikt nikogo nie zmusza do kupowania w Lidlu skoro warunki płatności karta
    nieopowiadają. A są określone jasno i wyrażnie i ogólnodostępne.
    Jak ktoś nie lubi 20zl nosić w portfelu to niech szuka sklepów gdzie molze
    zapłacć kartą
    I bez sensu reklamacje w takich sprawach. No chyba że z nudów pisać ktos
    lubi.
    Może na Biedronke jakaś skarge/reklamacje wysmażyć że nie chce akceptować
    kart?;))
    W końcu dojdzie do tego że na publiczne toalety skargi beda że za siusiu nie
    można kartą zaplacić

    >Zatem powinno się stosować zasadę - przyjmujesz wszystko albo wcale.

    Ale dlaczego? Najważniejsze że zasady są jasno określone i nie ukryte.

    --
    Pozdrawiam

    Kris

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1