eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-06 19:44:57
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Papkin" news:4b92a226$1@news.home.net.pl

    > robisz to dla sportu? Nie to nie, obowiazujaca jest polska waluta a karty
    mimo
    > ze wygodne to jednak nie zapominajmy ze oplaty ponosza sprzedawcy -
    glownie.
    > Warto przy sobie miec gotowke.

    zgoda, tylko w przypadku limitów kwotowych przy płatności kartą ja
    dostrzegam pewien brak logiki - jeżeli coś mi się nie opłaca to się w to nie
    bawię.
    Wprowadzenie limitu dla plastiku mogę porównać do odpalania samochodu tylko
    i wyłącznie w przypadku kiedy dystans jaki mam pokonać przekroczy 50 km bo w
    przeciwnym wypadku silnik nie zdąży nabrać znamionowej temperatury, spalę
    więcej paliwa na 100 km itp.

    nie opłaca się to rezygnuję - z terminu, z samochodu itp. a nie udaję super
    biznesmena bo sobie w sklepiku umieszczę terminal + wybyczoną tabliczkę, że
    przyjmują plastik od 10 czy 20 PLN - ot co taki kozak, przedsiębiorca
    jestem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1