eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-06 19:57:37
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Valdi pisze:

    > nie opłaca się to rezygnuję - z terminu, z samochodu itp. a nie udaję super
    > biznesmena bo sobie w sklepiku umieszczę terminal + wybyczoną tabliczkę, że
    > przyjmują plastik od 10 czy 20 PLN - ot co taki kozak, przedsiębiorca
    > jestem.

    Ale przecież to proste - dopóki koszt obsługi transakcji kartowej dla
    sprzedawcy nie będzie liniowo zależny od kwoty - dopóty będą różnego
    rodzaju kombinacje i wykluczenia.

    Obecnie transakcja kartowa kosztuje sprzedawcę "X + procent od kwoty", a
    skoro tak, to nic dziwnego, że sprzedawca nie kwapi się, by przyjmować
    małe kwoty. Ba, przy "dostatecznie małych" kwotach transakcji sprzedawca
    teoretycznie musi nawet dopłacać do interesu...

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1