  • Data: 2006-04-01 11:07:25
    Temat: Re: 1% podatku - niebezpieczna zabawa
    Od: "Tomek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy z przelewu 1% podatku jego odbiorca nie może przypadkiem wyczytać:
    >
    > jak się nazywamy, gdzie mieszkamy, jaki mamy numer konta i.... jakie są
    > nasze roczne dochody ?
    >
    > Jesli tak to podejrzewam, że niektóre z tych fundacji mogą nieźle dorobić
    > jako źródło ciekawych danych osobowych.

    Przekonales mnie, nie przekazuje nikomu tego procenta. Poza tym to i tak bez
    sensu. Po to wybieralem w demokratycznych wyborach parlament, zeby decydowal
    na co maja pojsc podatki. Jak im te 1% niepotrzebne, to niech zmniejsza
    podatki. A moze lepiej pojsc w druga strone - niech kazdy podatnik okresli,
    ile z jego podatku ma pojsc na sluzbe zdrowia, budowe drog, szkolnictwo,
    doplaty do gornikow itp. - i w ten sposob powstanie demokratyczny budzet
    panstwa.