  • Data: 2006-10-17 17:00:42
    Temat: Re: BPH szczyt chamstwa
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy mozna gdzies zlozyc skarge na prywatny oddzial agencyjny pracujacy pod
    > szyldem BPH ? Tak, jak dzis potraktowano moja 79-letnia babcie - krzykiem
    > i traktowaniem jak smiecia, z ktorego pociagnieto kase i tyle - nie
    > zapomne dlugo. Pani miala nie wiecej jak 24 lata.

    Oczywiscie że tak. Skierować skargę do:
    1. Dyrektor Oddziału BPH (tego 26km dalej)
    2. Formularz na stronie banku
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt - chwalony na grupie za
    skutecznosć

    > Prosze takze o podpowiedz - czy "pozyczka od reki" - tak to sie
    > przynajmniej na harmonogramie splat sie nazywa wymagala zalozenia konta ?
    > Pozyczka byla

    Nie

    > brana prawie 4 miesiece temu. Ow Pani z "banku" twierdzi, ze po pieniazki
    > trzeba bylo jechac 26 km dalej, do glownego oddzialu, albo dostac na konto
    > i z konta by sie splacala pozyczka - co smieszniejsze, babcia nic nie
    > dostala na konto....tylko wyplate "do reki" w tej samej pseudoagencji -
    > czyli jednak

    Skoro wypłacili gotówką to zaprzeczyli temu co mówili.

    > wiedziala, zrobilo sie 38 zl zaleglosci. Dajcie sobie spokoj z
    > komentarzami

    No to nie komentuje.

    > Sposob traktowania byl na tyle zalosny i chamski, ze musialem dwa razy
    > zwracac uwage, ze rozmawia z osoba starsza i "uprzejmie prosic o
    > grzeczniejszy ton" :/

    Kulturę wynosi się z domu widocznie babsko tego nie wyniosło.

    Darek