eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH szczyt chamstwaRe: BPH szczyt chamstwa
  • Data: 2006-10-17 17:02:19
    Temat: Re: BPH szczyt chamstwa
    Od: "k...@g...com" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Jeżeli chodzi o złożenie skargi na obsługe w placówce banku
    proponowałabym skarge bezpośrednio do głównej siedziby.

    Kobieta obsługująca Twoją babcie pokazała, że nie powinna
    zajmować się w żadnym wypadku obsługą klienta. Pracownik placówki
    bankowej czy innej instytucji zajmującej się pośrednictwem
    kredytowym ma obowiązek poinformować klienta o warunkach kredytowych
    udzielanego kredytu oraz o możliwościach jego spłaty w zrozumiały
    dla Kredytobiorcy sposób.

    Sama pracuje w biurze kredytowym i nie wyobrażam sobie żeby u nas w
    biurze ktoś tak potraktował klienta. Przez tego typu zachowania
    napewno stracilibyśmy reputacje a co za tym idzie klientów.

    Niestety niektórym ludziom w naszym kraju brakuje kultury i nie
    potrafią rozmawiać ze starszymi osobami, które czasami mają
    problemy ze słuchem. Szczerze powiedziawszy wstyd mi czasami za takich
    ludzi szczczególnie, że są to głównie ludzie młodzi. Nie pojmuję
    jak można traktować starszych ludzi jak "śmieci" i chyba nigdy tego
    nie pojme.

    Można mieć tylko nadzieję, że się to zmieni....

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1