eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH szczyt chamstwaRe: BPH szczyt chamstwa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.g
    ermany.com!postnews.google.com!m73g2000cwd.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "k...@g...com" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH szczyt chamstwa
    Date: 17 Oct 2006 10:09:30 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 34
    Message-ID: <1...@m...googlegroups.com>
    References: <eh2s0o$jri$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <49025$4535091a$57cfae89$3143@news.chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.168.214.73
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1161104977 13014 127.0.0.1 (17 Oct 2006 17:09:37 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Oct 2006 17:09:37 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <49025$4535091a$57cfae89$3143@news.chello.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1;
    Maxthon),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: m73g2000cwd.googlegroups.com; posting-host=81.168.214.73;
    posting-account=04kcIw0AAACLUhL1hUuOGQtXK9hVvLAo
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:398758
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Sposob traktowania byl na tyle zalosny i chamski, ze musialem dwa razy
    > > zwracac uwage, ze rozmawia z osoba starsza i "uprzejmie prosic o
    > > grzeczniejszy ton" :/
    > >
    >
    > zwracać uwagę ??????????? było opierdolić porządnie, jakiegos szefunia czy
    > kierownika wezwać i takiego zamieszania narobić że głowa mała.

    Musze przyznać, że to jest też dość skuteczny sposób, aczkolwiek
    nie zawsze skutkuje. Wszystko zależy od tego jak barzo kierownik czy
    szef jest związany z pracownikiem i czy był przy danej sytuacji,
    jeżeli trafimy na kierownika czy szefa o podobnym poziomie kultury co
    obsługujący pracownik to jeszcze może się zacząć tak samo
    wydzierać przez telefon dalszy rozwój sytuacji jest już zależny od
    podejścia do życia osoby składającej skarge: można się kłócić
    dalej albo rzucić słuchawką :)


    >Kiedyś miałem
    > podobną sytuacje aczkolwiek to nie była moja babcia i tez to było w BPH na
    > kłopotowskiego - ochroniarz się do mnie przypucował dodatkowo więc mu
    > powiedziałem że możemy wyjść na zewnątrz.... nie zdecydował się
    >

    ochroniarz sobie darował pewnie z tego względu, że nie ma prawa
    użyć przemocy fizycznej bez konkretnej przyczyny :) później to on
    mógłby stracić licencje i ma popracowane :)
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1