eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBRE Bank: Klienci pozwali bank do sądu, bo uważają, że zawyżał oprocentowanie kredytu. › Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do sądu, bo uważają, że zawyżał oprocentowanie kredytu.
    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do sądu, bo uważają, że zawyżał
    oprocentowanie kredytu.
    Date: Thu, 12 May 2011 14:34:57 +0200

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> writes:

    > a co się stało, że marża X powodowała straty banku?
    > Czy przykładowe 2,7% przestało pokrywać koszty banku związane z
    > przyjmowaniem rat?

    Podam przykład dla złotówek, ale myślę, że dla CHF było podobnie.

    Mam wibor 3m + 0.7, przez pewien czas miałem oprocentowanie kredytu na
    poziomie ~7.7% (nawet nie wiem czy nie było to ze zwyżką za brak
    hipoteki) podczas gdy to samo BRE dawało lokaty na 8.08.

    Po prostu (w|l)ibor miały się nijak do faktycznego kosztu pozyskania
    pieniądza.

    KJ

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.