eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK jak na bazarze w HiszpaniiRe: BZWBK jak na bazarze w Hiszpanii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
    .atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK jak na bazarze w Hiszpanii
    Date: Sun, 17 Apr 2011 03:30:09 +0200
    Organization: krystek.art.pl
    Lines: 43
    Message-ID: <iodfr1$iu1$1@node2.news.atman.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    Reply-To: u...@k...art.pl
    NNTP-Posting-Host: 91-145-138-83.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1303003809 19393 91.145.138.83 (17 Apr 2011 01:30:09
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Apr 2011 01:30:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <1...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:550723
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-17 02:05, KAK pisze:
    > Witam,
    > nie jestem początkującym klientem banków w Polsce, ale ku przestrodze opiszę
    > swoją najnowszą przygodę z BZWBK.

    (...)

    > Konkluzja: Czy świat zwariował już na tyle, że powinienem nagrywać rozmowy
    > telefoniczne, robić dokumentację video z rozmów z konsultantami w oddziale,
    > notować daty i godziny spotkań, spisywać personalia, domagać się wszystkiego na
    > piśmie? Tylko czy to, nawet gdyby było pomoże? Osobiście wątpię, koszt, czas i
    > upierdliwość procesu o 58 zł z bankiem wydaje się być bez sensu.

    Witam w klubie. To całe BZ WBK. Kiedy likwidowałem stare Konto24.pl i
    przyniosłem pismo o rozwiązanie umowy wypełnione według wzoru ze strony
    rachunku, to babeczka powiedziała, że nie go nie przyjmie i że muszę
    wypełnić specjalny formularz. Ale żeby to zrobić, to muszę przynieść z
    domu oryginał umowy, bo sama nie jest w stanie sprawdzić szczegółów,
    kiedy umowa została zawarta i takie tam. I najlepiej, żebym podał
    nazwisko osoby z oddziału, z którą podpisywałem umowę, bo tego też nie
    jest w stanie zweryfikować. Paranoja. Nie cierpię obsługi w tym banku.
    Komplikują najprostsze sprawy i z byle gównem trzeba latać do oddziału.
    Polak potrafi. Ole!

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1