-
Data: 2005-02-04 22:14:19
Temat: Re: CLIR w bankach
Od: Marcin Zyla <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Jarek23 wrote:
> U?ytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisa? w
> wiadomo?ci news:cu05hn$u1p$1@news.elsat.net.pl...
>
>>Seba napisa?(a):
>
>
>>Jak kto? chce to do te?ciowej mo?e dzwoniae z CID "997", a do banku z CID
>>"000". A tym bardziej, je?li kto? ma sprz?t do tego (a takowy banki i
>>ichnie contact-center zdecydowanie posiadaj?).
Ta kombinacja jest (była) dostępna dla xx userów prostego voipa, nie
trzeba żadnych specjalnych rozwiązań.
>
>
> Wiesz ?e dzwoni, ale nie wiesz, w którym ko?ciele ;) Nie mo?na si?
> identyfikowaae dowolnym CID, mo?na si? identyfikowaae dowolnym z puli
> przydzielonej do traktu E1 (PRA) pod??czonego do centrali telefonicznej
> banku.
Teoretycznie tak.
Je?eli spróbujesz si? zaprezentowaae innym numerem ni? jeden z
> przyznanych na Twój trakt, to operator nadrz?dny (publiczny) podmieni
> identyfikacj? na numer wiod?cy traktu, lub nie przepu?ci po??czenia. Mo?na
> te? si? prezentowaae numerem bez np. ostatnich dwóch cyfr co wystarcza by nie
> odddzwoniae :) Ale fakt jest faktem ?e w wi?kszo?ci te po??czenia id? przez
> bramki GSM lub jakie? inne VoIPy i dlatego si? nie identyfikuj?, kasa, kasa
> ;)
W bramkach GSM też się udaje walczyć z identyfikacją. (wstawianiem
odpowiedniego CID-u).
>
> Je?li gdzie? si? udaj? takie ustawienia jak opisujesz to oznacza ?e operator
> publiczny nie potrafi skonfigurowaae swoich central. I kiedy? mo?e mieae z
> tego powodu spore problemy...
Lub ma umowę taką, że user sam decyduje co wysyła. I wtedy problem jest
banku, nie op. nadrzednego.
A dodatkowo - jedyne sensowne rozwiązanie to ACR i dodatkowo procedura
identyfikacji dzwoniącego pracownika. To Bank ma potrzebe kontaktu, to
Bank się dostosuje.
Pzdr MŻ
Następne wpisy z tego wątku
- 04.02.05 21:51 Marcin Kasperski
- 04.02.05 23:20 Sebol
- 04.02.05 23:55 Wojciech Nawara
- 05.02.05 13:38 Krzysztof Halasa
- 05.02.05 13:43 Wojciech Nawara
- 05.02.05 14:11 Krzysztof Halasa
- 05.02.05 14:21 Krzysztof Halasa
- 05.02.05 14:26 Krzysztof Halasa
- 05.02.05 14:29 Krzysztof Halasa
- 05.02.05 14:42 Krzysztof Halasa
- 05.02.05 15:17 Jarek23
- 05.02.05 17:39 Tomasz
- 05.02.05 18:04 Krzysztof Halasa
- 05.02.05 18:05 Krzysztof Halasa
- 05.02.05 22:02 Tomasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...