eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Marcin Zyla <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CLIR w bankach
    Date: Fri, 04 Feb 2005 23:14:19 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 50
    Message-ID: <cu0s12$rbc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <1...@k...eu.org> <c...@b...kjonca.bogus>
    <ctvrae$2j8c$1@node1.news.atman.pl> <ctvrth$b6i$1@news.onet.pl>
    <ctvsfh$940$1@inews.gazeta.pl> <cu005a$thd$2@news.elsat.net.pl>
    <cu0003$rhb$1@inews.gazeta.pl> <4...@i...pl>
    <cu018k$4gb$1@inews.gazeta.pl> <cu05hn$u1p$1@news.elsat.net.pl>
    <4203ed5e$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: gprs7.idea.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1107555173 28012 217.116.100.249 (4 Feb 2005 22:12:53
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Feb 2005 22:12:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.7.3 (Windows/20040803)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <4203ed5e$1@news.home.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:335987
    [ ukryj nagłówki ]

    Jarek23 wrote:

    > U?ytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisa? w
    > wiadomo?ci news:cu05hn$u1p$1@news.elsat.net.pl...
    >
    >>Seba napisa?(a):
    >
    >
    >>Jak kto? chce to do te?ciowej mo?e dzwoniae z CID "997", a do banku z CID
    >>"000". A tym bardziej, je?li kto? ma sprz?t do tego (a takowy banki i
    >>ichnie contact-center zdecydowanie posiadaj?).
    Ta kombinacja jest (była) dostępna dla xx userów prostego voipa, nie
    trzeba żadnych specjalnych rozwiązań.


    >
    >
    > Wiesz ?e dzwoni, ale nie wiesz, w którym ko?ciele ;) Nie mo?na si?
    > identyfikowaae dowolnym CID, mo?na si? identyfikowaae dowolnym z puli
    > przydzielonej do traktu E1 (PRA) pod??czonego do centrali telefonicznej
    > banku.

    Teoretycznie tak.
    Je?eli spróbujesz si? zaprezentowaae innym numerem ni? jeden z
    > przyznanych na Twój trakt, to operator nadrz?dny (publiczny) podmieni
    > identyfikacj? na numer wiod?cy traktu, lub nie przepu?ci po??czenia. Mo?na
    > te? si? prezentowaae numerem bez np. ostatnich dwóch cyfr co wystarcza by nie
    > odddzwoniae :) Ale fakt jest faktem ?e w wi?kszo?ci te po??czenia id? przez
    > bramki GSM lub jakie? inne VoIPy i dlatego si? nie identyfikuj?, kasa, kasa
    > ;)
    W bramkach GSM też się udaje walczyć z identyfikacją. (wstawianiem
    odpowiedniego CID-u).

    >
    > Je?li gdzie? si? udaj? takie ustawienia jak opisujesz to oznacza ?e operator
    > publiczny nie potrafi skonfigurowaae swoich central. I kiedy? mo?e mieae z
    > tego powodu spore problemy...

    Lub ma umowę taką, że user sam decyduje co wysyła. I wtedy problem jest
    banku, nie op. nadrzednego.

    A dodatkowo - jedyne sensowne rozwiązanie to ACR i dodatkowo procedura
    identyfikacji dzwoniącego pracownika. To Bank ma potrzebe kontaktu, to
    Bank się dostosuje.


    Pzdr MŻ



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1