eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo to będzie kiedy w ciągu 1 roku nastąpi konieczność likwidacji deficytu budżetowego? › Re: Co to będzie kiedy w ciągu 1 roku nastąpi konieczno?ć likwidacji deficytu budżetowego?
  • Data: 2003-10-13 11:41:59
    Temat: Re: Co to będzie kiedy w ciągu 1 roku nastąpi konieczno?ć likwidacji deficytu budżetowego?
    Od: gornik <g...@g...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Popatrzmy co też wymyślił "poilkj" <p...@g...pl>:

    > Och, to się nazywa umiejętność manipulacji.
    > A ile ta reszta wynosi?
    Średnio 2-3
    Zależy czy nauczyciej jest codziennie czy nie

    > To dolicz do czasu pracy te godziny czekania w szkole.
    > Szczególnie wtedy kiedy masz na 8 rano do szkoły kończysz o drugiej , a
    > wywiadówka jest o 7 wieczorem.
    To już jest kwestia co Ci się bardziej kalkuluje - jeśli wolisz stracić
    czas na dojazd w tę i spowrotem to Twoja sprawa. Ja jak muszę być w pracy
    wieczorem (a nie raz mi się to zdarza) to po prostu z niej nie wychodzę,
    bo szkoda mi marnować czasu w autobusach.

    > A to ciekawe. Ty na wielkanoc pracujesz? 3 maja też?
    > Sobie też to odlicz.
    Napisałem "dni robocze" - np. na Wielkanoc ja mam wolne tylko w
    poniedziałek. W szkole o ile pamiętam jest wolne od czwartku do wtorku
    (przynajmniej tak było "za moich czasów" - wątpie czy się jakoś
    drastycznie zmieniło)
    Tak samo 2 maja ja pracuję - a nauczyciel ?

    > To, że ty nie masz nie znaczy, że inni nie mają.
    Wiem

    > Po za tym dyskusja toczy się o pracy w ciągu roku szkolnego, czyli o
    > normalnym tygodniu pracy.
    > Ty też nie pracujesz 40 godzin tygodniowo jak ci w to uśrednić urlop.
    Jaki urlop ?

    > Owszem, parę minut na wyjście 30 osób z klasy, zamknięcie klasy, oddanie
    > klucza, zmianę dziennika w pokoju nauczycielskim, odpowiedzenie uczniowi na
    > pytanie, bo przerwa to jedyny moment w którym nauczyciel ma czas. Wpaść do
    > kibla. W tym czasie oczywiście równolegle jesteś na dyżurze na szkolnym
    > boisku na które trzeba dojść
    > Zostało ci trochę czasu na wyciągnięcie długopisu..
    > Mówisz o rzeczach niewykonalnych.
    Przesadzasz z tą niewykonalnością - nie na każdej przerwie musisz
    odpowiadać na pytania, na dyżur na boisku chodzisz jeszcze rzadziej
    (szczególnie w zimie i jak jest brzydka pogoda). Poza tym jeszcze nie
    trafiłem na nauczyciela, który by przychodził po przerwie równo z
    dzwonkiem

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc