eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo to będzie kiedy w ciągu 1 roku nastąpi konieczność likwidacji deficytu budżetowego?Re: Co to będzie kiedy w ciągu 1 roku nastąpi konieczno?ć likwidacji deficytu budżetowego?
  • Data: 2003-10-13 11:55:54
    Temat: Re: Co to będzie kiedy w ciągu 1 roku nastąpi konieczno?ć likwidacji deficytu budżetowego?
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message
    news:bme0sm$4b$1@inews.gazeta.pl...

    > Mając 6h lekcyjnych w danym dniu masz dp dyspozycji 5 przerw (w tym jedną
    20
    > minutową). Mało?

    to by wychodziło 30 godzin w tygodniu, a podobno nauczyciele pracują 18.
    Zmniejsz liczbę przerw, tak, żeby matematyka się zgadzała.

    > Buhahaha - czy pracownikowi działu sprzedaży dolicza się czas oczekiwania
    na
    > spotkanie z klientem? Masz bardzo socjalistyczne pojęcie o czasie pracy
    (jak
    > siedzi w szkole - znaczy się pracuje ;-)))

    A co robi pracownik działu sprzedaży przez 8 godzin dziennie i czy do
    przepracowanych godzin wlicza mu się tylko czas spędzony z klientem?
    Jeśli tak, to ile godzin dziennie pracuje pracownik działu sprzedaży.

    > Twój przedpiszca mówi o dniach wolnych w okolicach tych świąt. Porównanie:
    > mój kolega na Boże Narodzenie ma wolne od 22.12 do 02.01. Ja mam wolne
    > 25-26.12 oraz 01.01 Widzisz teraz różnicę?

    Widzę. Ja od początku mówię, że nauczyciel ma więcej dni wolnych niż inni.
    Jak tylko uważam, że nauczyciel nie ma 18 godzin w tygodniu.

    > Tak- ja mam 26 dni. Mój kolega ma wakacje (2 miesiące = 40 dni)

    jak wyżej. ale kilka z wymienionych przez ciebie dni ty też masz wolne.

    > Bzzzzzzzdura - nie wszystkie przerwy spędzasz na dyżurach, są przerwy 5
    > minutowe i 20 minutowe. poza tym, którycm zawodzie masz jakiekolwiek
    > "przerwy" ;-)))?

    Taka sama bzdura. Tych przerw jest 3, 4 w ciągu dnia, z czego 2 na dyżurze.
    W każdym zawodzie masz przerwy. Te oficjalne i te nie oficjalne, kiedy
    wstajesz i idziesz do kibla, albo bujasz się na fotelu.
    W czasie lekcji do kibla nie wyjdziesz.

    Policz sobie ile intensywnie z tych 8 godzin pracujesz.