  • Data: 2008-11-03 23:22:36
    Temat: Re: Czy jest juz podpis Prezydenta ?
    Od: "lex" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na dzien dzisiejszy jeszcze nie ma .Skrzypek apelowal w piatek / kiedy
    ustawa juz zostala zatwierdzona przez Senat - obudzil sie rychlo w czas / do
    rzadu o zmiane tresci nowelizacji ustawy o BFG , której to trescia jest
    m.in. wlasnie podwyzszenie kwoty gwarantowanej .Nie wiem jak zachowa sie
    prezydent bo Skrzypek to jego czlowiek . Tez czekam na ten dokument i sledze
    codziennie ale cos nie mozemy sie doczekac . Moze jutro.Pozdrawiam.

    Uzytkownik "first" <n...@a...all> napisal w wiadomosci