eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-18 12:03:21
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MSM Płock napisał:

    > Ktoś normalny to powinien iść do tego banku, w którym jest konto,
    > a nie później mieć pretensje.

    Uuuuuu stary, mocno przeginasz. Nie dosc ze chcesz kase od ludzi
    sicagac, to jeszcze stawiasz im wymagania. Proponuje zebys otworzyl
    konto w takim banku, ktory ma tylko jeden oddzial na drugim koncu
    miasta. A co, chca mieszkac, niech lataja.

    Moze przespales rok 89, wiec Cie informuje, ze STARE CZASY MINELY (mam
    nadzieje bezpowrotnie, chociaz coraz czesciej w to watpie niestety) i
    teraz to Ty masz problem, a nie miszkancy i dodatkowo jest to calkiem
    normalne.

    > A poza tym druki standardowe to następny wymysł banków.

    He, he, he.

    > Dla mnie drukiem standardowym jest książeczka opłat.

    A dla mnie standardowy jest papier toaletowy w kwiatki. I co z tego
    wynika? Dokladnie nic.

    Bartol