eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-19 00:02:50
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bpe9c1$i5q$1@inews.gazeta.pl...

    > gdzie

    > A to już Twój problem, a nie wpłacającego.

    Niestety nie.
    Bo jak przyjdzie wpłata na Kowalskiego (bez adresu i imienia) to ja
    tylko wezwę wszystkich Kowalskich i niech się biją czyje są to pieniądze.

    > Uhmmm - zwłaszcza jak chce zmienić normę. ROTFL .

    bez komentarza

    > Ale nie będzie Ci papierków dostarczał tylko dlatego, że nie raczysz
    ruszyć
    > 4 liter i skorzystać z usługi, która jest dopasowana do takiej sytuacji
    jak

    Brak oferty dla spółdzielni mieszkaniowej ze strony banku.
    Brak takiej usługi w moim gminnym mieście Płocku.
    Jak zmieniają to powinni zaoferować - zwłaszcza że nie jest to jedyna
    spółdzielnia.
    Po pierwsze są to dla nich pieniądze. Po drugie wypadało by.
    A to jedynie świadczy o tym , że tych nowych systemów się boją.

    > Twoja. Chyba, że nie chcesz z niej skorzystać, bo wtedy praca polegająca
    na
    > dopasowywaniu kwitków nie będzie już potrzebna i Twój etat zostanie
    > zlikwidowany.

    Następny nieuświadomiony w pracy działu czynszowego spółdzielni
    mieszkaniowej.
    Czy ty uważasz, że praca w księgowości spółdzielni opiera się tylko i
    wyłącznie
    na zaksięgowaniu wpłat i do widzenia? Otóż nie.

    Jak dostaniesz wpłatę od człowieka, który wpłaca na jednym druku :
    - opłatę za czynsz z dwóch mieszkań,
    - opłatę za garaż,
    - kredyt,
    - itp.
    to kto Ci to rozksięguje - może bank - na pewno nie.

    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Piotr