eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Odp: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-18 23:36:49
    Temat: Re: Odp: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DT" <d...@A...pl> napisał w wiadomości
    news:l62lrvkgsf0jenb9879dfgithjchrvgi2m@4ax.com...
    > Odpowiadam na wszystkie Twoje posty hurtem, cytuję losowo wybrany.

    > Ale... Jeśli dobrze rozumiem, to bank zmienia Ci warunki prowadzenia
    > rachunku ? To co za problem napisać, że w związku z tym nowa oferta
    > jest dla Ciebie niesatysfakcjonująca i że zmienisz bank, a nawet to
    > zrobić ? Nie jesteś Kowalski, piszesz o tysiącach wpłacających
    > Kowalskich więc na pewno miałbyś niezłe przełożenie (na bank).

    Czy uważasz że nawet kilkutysięczna spółdzielnia liczy się dla banku BP
    otóż chcę wszystkich uświadomić, że nie chodzi mi o rezygnację z banku,
    - który ma najwięcej filii , a więc wielce szanowni członkowie mogą sobie co
    do druga ulica zapłacić swoje rachuneczki;
    - nie po to przechodziłem na kody kreskowe, a co za tym idzie kupno czytnika
    kreskowego i nowe książeczki, które zresztą były uzgadniane z bankiem,
    że mogą być jako legalny bez prowizji dokument wpłaty;

    żeby mi ktoś z banku, który pewnie nie wie co zrobił, rozp_____ plany w
    kierunku przyspieszenia pracy w spółdzielni.

    > Ale nie - pierwsza i ostatnia z Twoich myśli to to, że
    > lokatorzy-Klienci-natręci mogliby się bardziej starać. Fakt, że życie
    > bez tych upierdliwców (Klientów) byłoby prostsze, tylko kto by Ci qrwa
    > na pensje płacił ???

    Nie jestem żadną QRWĄ

    > P.S. Uprasza się Klientów o wybaczenie - intencja powyższego mam
    > nadzieję jasna ?

    Wiesz kto tu naprawdę będzie miał problem.

    Na pewno nie ja, ani spółdzielnia.

    Tylko i wyłącznie członkowie. Bo jak ja dostanę wszystko elektronicznie
    to nic nie będę mógł zrobić w celu wyjaśnienia tych wpłat.
    A jak nie będzie się coś zgadzało typu "panie ja przecież wpłaciłem"
    to wyjaśnienia będzie trzeba robić tylko i wyłącznie w Banku i to tym
    pierwszym, w którym wpłaciłeś. I zgadnij kto to będzie robił - TY.

    Więc jeśli ktoś rozumie to jako złe działanie w kierunku lokatora to
    nie jest w pełni uświadomiony.
    Jak bank okradł pewien ich agent to pieniądze będą na koncie spółdzielni
    może po roku od wpłat ludzi - tak działają banki.

    > P.P.S. Napisz proszę o jaką spółdzielnię chodzi, żeby mi jakie życiowe
    > zawirowania nie pozwoliły u Was przypadkiem mieszkania kupić...

    No to będziesz miał dylemat - bo Ci nie powiem i życzę Ci obyś do nas
    trafił.

    Do zobaczenia obrońco systemu bankowego (pewnie tam pracujesz).

    Piotr