eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-19 10:06:36
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety nie.
    > Bo jak przyjdzie wpłata na Kowalskiego (bez adresu i imienia) to ja
    > tylko wezwę wszystkich Kowalskich i niech się biją czyje są to pieniądze.

    "Wezwiesz" ;-))) ROTFL !

    > bez komentarza

    Tak- bez komentarza. Może druk PITu też zmienisz, bo w wedle Twojej opinii
    to Ty masz decydować co jest standardem?

    > Brak oferty dla spółdzielni mieszkaniowej ze strony banku.
    > Brak takiej usługi w moim gminnym mieście Płocku.
    > Jak zmieniają to powinni zaoferować - zwłaszcza że nie jest to jedyna
    > spółdzielnia.
    > Po pierwsze są to dla nich pieniądze. Po drugie wypadało by.
    > A to jedynie świadczy o tym , że tych nowych systemów się boją.

    Na Płocku świat się nie kończy. Ktoś już Ci tu proponował, żebyś
    zainteresował się systemami homebankingu.

    > Następny nieuświadomiony w pracy działu czynszowego spółdzielni
    > mieszkaniowej.
    > Czy ty uważasz, że praca w księgowości spółdzielni opiera się tylko i
    > wyłącznie
    > na zaksięgowaniu wpłat i do widzenia? Otóż nie.
    >
    > Jak dostaniesz wpłatę od człowieka, który wpłaca na jednym druku :
    > - opłatę za czynsz z dwóch mieszkań,
    > - opłatę za garaż,
    > - kredyt,
    > - itp.
    > to kto Ci to rozksięguje - może bank - na pewno nie.

    Następny urzędas przekonany o swojej niezbędności. Owszem z tego co piszesz
    Twoja praca da się zastąpić przez bank. Dla róznych wpłat będziesz miał
    różne subkonta, lokatorzy powinni dostać odpowiednio podzielone książeczki
    wpłat. Wpłaty zostaną zaksięgowane automatycznie (z Twojego punktu widzenia
    to pewnie herezja!). Wniosek: nie powinieneś tam pracować, bo Twój etat
    powoduje podwyższenie kosztów działania spółdzielni i w efekcie wyższe
    opłaty dla lokatorów.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn