eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-18 23:17:11
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie mnie to nic nie obchodzi dopóku to do mnie trafi w sposób
    > czytelny.

    A to już Twój problem, a nie wpłacającego.

    > Ja jestem klientem banku czy nie - a klient ma zawsze rację:)

    Uhmmm - zwłaszcza jak chce zmienić normę. ROTFL .

    > Bank jest na moich usługach i winien tak przekazywać zwłaszcza pieniądze,
    > żeby
    > mógł je prawidłowo zaksięgować.

    Ale nie będzie Ci papierków dostarczał tylko dlatego, że nie raczysz ruszyć
    4 liter i skorzystać z usługi, która jest dopasowana do takiej sytuacji jak
    Twoja. Chyba, że nie chcesz z niej skorzystać, bo wtedy praca polegająca na
    dopasowywaniu kwitków nie będzie już potrzebna i Twój etat zostanie
    zlikwidowany.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn