eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-19 10:15:01
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jestem żadną QRWĄ

    Nie zrozumiałeś.

    > Wiesz kto tu naprawdę będzie miał problem.
    >
    > Na pewno nie ja, ani spółdzielnia.

    Owszem Ty. Bo Ty za to bierzesz pieniądze, a są to pieniądze tych ludzi.

    > Tylko i wyłącznie członkowie. Bo jak ja dostanę wszystko elektronicznie
    > to nic nie będę mógł zrobić w celu wyjaśnienia tych wpłat.
    > A jak nie będzie się coś zgadzało typu "panie ja przecież wpłaciłem"
    > to wyjaśnienia będzie trzeba robić tylko i wyłącznie w Banku i to tym
    > pierwszym, w którym wpłaciłeś. I zgadnij kto to będzie robił - TY.

    Nie członkowie, tylko Ty - jak sobie nie dobierzesz odpowiedniej usługi.
    Myślisz, że ktoś mający dowód wpłaty będzie latał po bankach? O ile nie
    skorzystasz z usługi, która najbardziej nadaje się w tej sytuacji, to
    będziesz latał i wyjaśniał. IMHO to w ogóle przy dobrze dobranym systemie
    nie powinieneś tam pracować, albo powinieneś mieć inny zakres obowiązków -
    tyle, że z Twoim podejściem do ludzi, którzy Ci płacą pensję to daleko nie
    zajedziesz.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn