eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Odp: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-18 21:02:15
    Temat: Re: Odp: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: DT <d...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odpowiadam na wszystkie Twoje posty hurtem, cytuję losowo wybrany.

    >Znając bank zaraz by coś skopali, a ja bym musiał
    >wysłuchiwać krzyków lokatorów.

    >A poza tym mój bank PKO BP ma gdzieś moje interesy.
    >
    >Piotr

    Ale... Jeśli dobrze rozumiem, to bank zmienia Ci warunki prowadzenia
    rachunku ? To co za problem napisać, że w związku z tym nowa oferta
    jest dla Ciebie niesatysfakcjonująca i że zmienisz bank, a nawet to
    zrobić ? Nie jesteś Kowalski, piszesz o tysiącach wpłacających
    Kowalskich więc na pewno miałbyś niezłe przełożenie (na bank).

    Ale nie - pierwsza i ostatnia z Twoich myśli to to, że
    lokatorzy-Klienci-natręci mogliby się bardziej starać. Fakt, że życie
    bez tych upierdliwców (Klientów) byłoby prostsze, tylko kto by Ci qrwa
    na pensje płacił ???

    P.S. Uprasza się Klientów o wybaczenie - intencja powyższego mam
    nadzieję jasna ?

    P.P.S. Napisz proszę o jaką spółdzielnię chodzi, żeby mi jakie życiowe
    zawirowania nie pozwoliły u Was przypadkiem mieszkania kupić...