  • Data: 2011-01-16 13:16:52
    Temat: Re: Długi ZUS-u, jeszcze raz .....
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mroziu" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:4d32ee8a$1@news.home.net.pl...

    > Oczywiście, że tak. Ale ponieważ nie jesteśmy odizolowani od reszty
    > świata, to zakładam, że takie pieniądze się znajdą. Np. KGHM to 2x zł, to
    > była okazja 2 lata temu o chętni byli ;) Wszystko zależy od ceny.

    Eeee przeceniasz mądrość inwestorów, w tym OFE itp:))))

    Skoro teraz KGH jest po prawie 200, a 2 lata temu było po 20, to odpowiedz
    na proste pytanie:

    dlaczego tak oczywistej okazji kolosalnego zarobku nikt nie wykorzystał
    waląć tak, że mina nie skończyła się na 30, 40 50...

    Dlatego, że nikt z żadnej posranej AT czy AF nie wiedział gdzie koniec.
    Zadecydowłao stado i pewnie około 62% kupujących.

    Wiem, masło maślane, przecież w tamtej sytuacji bez problemu mogli sklopić
    na 10zł.

    Jednak zjazd sztandarowej spółki WIGbanana ze 140 zł na 20zł w niespełna 2
    lata świadczy tylko o jednym.

    Zapomnijmy o marzeniach, że jakaś firma zarobi dla nas na giełdzie.
    My sami mamy sznase, choć małe.
    Ale są.