  • Data: 2011-01-16 13:20:46
    Temat: Re: Długi ZUS-u, jeszcze raz .....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Słuchasz reklam? Kupujesz je?
    > :)))))))))))))))))
    >
    > Działasz tym samym na rzecz podmiotów dominujących, osłabiając rodzącą się
    > konkurencję.
    >
    > Weź, kurwa, w się jakoś ogarnij w końcu.

    Słuchaj w 2007 to już było wiadomo co i jak.

    "Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
    http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

    Ale w 2005 jakoś niedługo po powstaniu Radia Maryja i po komisjach/aferach
    paliwowej/Rywina można było wnioskować różnie....
    Parę osób których bardzo ceniłem, dało się nabrać. Niektórzy tkwią w błędzie
    do dzisiaj ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/