  • Data: 2011-03-12 17:29:56
    Temat: Re: Do Dietera....
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Mar 2011 17:42:58 +0100, totus napisał(a):

    > Przecież nie twierdzę, że nie możesz chcieć. Wypytuje o motywację. Stawiam
    > się w Twojej pozycji. Nie mam żadnego regresu by uzyskać to co mi się
    > należy. Prawo w Polsce zmienia się z prędkością światła. Jednym z zarzutów
    > opozycji jest to, że większość sejmowa produkuje za mało ustaw. Dziś należy
    > mi się 1000,-, a jutro z tego samego tytułu jestem winien 250,-. Jedno jest
    > pewne w tym kraju. Na pewno nie ma stabilności prawnej. Za wszelką cenę
    > chcesz wykazać, że OFE daje lepszy zwrot od inflacji. To jest sukces? Przez
> [...]

    Wprowadzasz zamęt w moim umyśle ;) Starasz sie przynajmniej. Psychologiczna
    manipulacja: "wszyscy zarobili, tylko ty nie straciłeś. warto było?"

    Im dłużej tu gadam tym bardziej zaczynam myśleć Waszymi kategoriami
    spisków, podpłaconych agentów zła itp.
    Nie zdziwisz się zatem jeśli spytam: Dlaczego tak bardzo Ci zależy na tym,
    żebym się tymi sprawami nie interesował? Co ci przeszkadza moje dziwactwo?
    Też pytam z ciekawości ;)