  • Data: 2011-03-12 17:46:39
    Temat: Re: Do Dietera....
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root wrote:

    > Wprowadzasz zamęt w moim umyśle ;) Starasz sie przynajmniej.
    > Psychologiczna manipulacja: "wszyscy zarobili, tylko ty nie straciłeś.
    > warto było?"
    >
    > Im dłużej tu gadam tym bardziej zaczynam myśleć Waszymi kategoriami
    > spisków, podpłaconych agentów zła itp.
    > Nie zdziwisz się zatem jeśli spytam: Dlaczego tak bardzo Ci zależy na tym,
    > żebym się tymi sprawami nie interesował? Co ci przeszkadza moje dziwactwo?
    > Też pytam z ciekawości ;)

    Absolutnie nic mi nie przeszkadza. Rób co chcesz. OFE to nie mój ból głowy.
    Tak tylko się wtrącam z ciekawości. Zupełnie mi nie zależy na tym byś
    zmienił swoje zainteresowania i dociekliwość co do OFE. Prześwietlaj,
    obliczaj, płać. Przedstawiam Ci, jak sprawy wyglądają, w/g mnie, a Ty to
    nazywasz manipulacją. Co to jest manipulacja, Twoim zdaniem?