eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed01.sul.
    t-online.de!t-online.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!74.125.46.134.MISMATCH!
    postnews.google.com!z41g2000yqz.googlegroups.com!not-for-mail
    From: darr_d1 <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
    Date: Fri, 13 Nov 2009 15:21:07 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 40
    Message-ID: <a...@z...googlegroups.com>
    References: <a...@a...googlegroups.com>
    <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.20.247.16
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1258154467 28657 127.0.0.1 (13 Nov 2009 23:21:07 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Nov 2009 23:21:07 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: z41g2000yqz.googlegroups.com; posting-host=83.20.247.16;
    posting-account=QWw1EgkAAAA80Hy0O3aGXuRAosN_G8wm
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.15)
    Gecko/2009101601 Firefox/3.0.15 (.NET CLR
    3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:509135
    [ ukryj nagłówki ]

    On 13 Lis, 14:39, g...@o...pl wrote:

    > Mnie się zdaje, że nie tak bardzo zbaczam z tematu: skoro żaden inny bank nie
    > miał dla ciebie lepszej oferty, to nie wypada tak jechać na EB. Nie zrozumiałem
    > też, jakie ma znaczenie, że w fajnym banku jesteś od wielu lat klientem, skoro
    > jeśli chcesz skorzystać z usługi bankowej, musisz iść do konkurencji.
    >
    > Mnie też się nie podoba napastowanie telefoniczne klientów, ale widocznie w EB
    > uważają, że jest to najlepsza metoda, by nakłonić ich do dotrzymania umowy.
    >
    Abstrahując od motywów, które mną kierowały aby wziąć kredyt w
    EUROBANKU, chodziło mi generalnie o ich "politykę" wydzwaniania do
    zakładu pracy. Teraz już wiem, rozumiem i dziękuję (wszystkim) za
    objaśnienie mi tego bliżej. Choć nie pochwalam tej akurat metody
    działania EUROBANKU - i wcale nie dlatego że poczułem aby w jakiś
    sposób urazili moje EGO, a dlatego tylko że uważam takie działanie w
    przypadku 3-dniowego opóźnienia za spore nadużycie ze strony EB,
    nieadekwatne do popełnionego czynu. Z drugiej jednak strony pradawny
    kodeks hammurabiego był taki jaki był - oko za oko, ząb za ząb. I być
    może "spece" z EUROBANKU uważają że nie był on wcale taki zły - bez
    względu na czas i miejsce czy tzw. "okoliczności łagodzące".

    Co do kosztów kredytu w EB do najniższych one nie należą - to fakt.
    Zawsze jednak z czegoś wynikają i nie o kosztach konkretnie ten wątek
    miał traktować. Choć nie ukrywam, korzystając z okazji w pełni
    świadomie i z "premedytacją" wyraziłem swoje zdanie i na ten
    temat...;-)

    Pozdrawiam,
    darr_d1

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1