    From: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Date: Mon, 28 Mar 2011 21:21:51 +0000 (UTC)
    <imneo1$g2j$1@inews.gazeta.pl> <imnkm7$pnr$1@news.onet.pl>
    <imnr3d$plg$1@inews.gazeta.pl> <imnu1e$usj$1@news.onet.pl>
    <fcdwb064p329$.1ouotj9h5zd9e.dlg@40tude.net> <imo17f$cjk$1@news.onet.pl>
    <1y0w4wslk0kr2$.tc146yk3syfc.dlg@40tude.net> <impda7$uu6$1@news.onet.pl>
    <7...@j...googlegroups.com>
    <imph10$gsj$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@e...googlegroups.com>
    <impp8p$enp$1@inews.gazeta.pl>
    <qp32j5helskg.1ohm6317sklvj$.dlg@40tude.net>
    <imqgt2$51e$1@inews.gazeta.pl>
    <1os4o1kjvzhe0$.c6pm42fs46nb$.dlg@40tude.net>
    <imqpvm$7eg$1@inews.gazeta.pl>
    <1gjsftei9mc1z$.192fhkdwgkjp6.dlg@40tude.net>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > To my ich tak wychowaliśmy. Spójrz jak traktujemy polityków? Z poważaniem,
    > z usłużnością, zwracamy uwagę jak się poruszają, jak się ubierają i
    > wysławiają. Jakbyś się czuł na ich miejscu? Czy nie wydawłoby ci sie że
    > jesteś kimś wybranym, niezwykle ważnym?

    Mi na pewno woda sodowa do głowy nie uderzy, bo nigdzie nie będę kandydował.
    Ja nie cierpię demokracji. Powtórzę to, co już tu kilka razy napisałem.
    Moim zdaniem przyzwoici ludzie nie pchają się do władzy tzn. nie szukają
    sposobu na życie w eksploatacji koryta. Przyzwoici ludzie chcą rządzić
    własnym życiem, a nie życiem innych ludzi. Demokracja powoduje, że moje
    kryteria przyzwoitości nie są spełnione przez kandydatów do rządzenia
    ( prosta sprzeczność wewnętrzna ). Efekt jest taki, że do koryta docierają
    szumowiny, cwaniaczki, debile i pojeby. Dlatego na każdego osobnika
    wybranego w demokratycznym werdykcie patrzę z obrzydzeniem. Wyjątkiem mogą
    być kandydaci z UPR ( choć nie muszą ). Nie obiecują gruszek na wierzbie,
    a tylko proste i sprawiedliwe prawa, likwidację przywilejów grupowych,
    zrównoważony budżet, likwidację socjalizmu i etatyzmu ... czyli z punktu
    widzenia wyborczej socjotechniki popełniają świadomie kardynalny błąd -
    dlatego uważam, że to raczej uczciwe ugrupowanie i zagłosuję na nich.

    pozdr.
    sys29