eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJ.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r. › Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
  • Data: 2010-06-11 11:17:50
    Temat: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Od: " az" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DJ \(Dominik\) <d...@a...pl> napisał(a):

    > Konkretnie mogę oczywiście odpowiedzieć, ale po co mam to robić, skoro ani
    > Ty, ani XXL i tak tego nie uzna za słuszną argumentację.

    Nie chodzi o liste XXL-a, ja takich argumentów tez nie przyjmuje.

    > Trzecia pozycja na liście;
    >
    > "W krakowskiej prokuraturze prowadził kilka
    > śledztw przeciwko działaczom Niezależnego Zrzeszenia Studentów"
    >
    > Dla pełnej informacji niezbędne jest napisanie jakie były wyniki tych
    > śledztw, czy śledztwa "uwalał" w jakiś sposób, czy wręcz przeciwnie drążył
    > do samego końca i uwalał studentów.

    Tak jest, ale jak chcesz walczyć o dobre imię tego środowiska,
    to powinieneś to wyjaśnić koledze XXL.

    > Podstawowym narzędziem propagandy jest półprawda.
    > np: Pan X był związany z aferą Y.
    >
    > Bez wyjaśnienia jest to czytelny dowód, że ktoś był w coś zamieszany.

    Stosujesz identyczną metodę - ,,Płacą Ci...,,

    > Gdyby jednak było dalsze wyjaśnienie, że zamieszanie pana X wynikało z
    tego,
    > że np to on poszedł niewinnie siedzieć za faktycznie winnego, to ocena
    > byłaby już inna.
    > Propaganda jednak podaje jako całą prawdę że Pan X był związany z aferą Y.
    >
    > Tak jak napisałem wcześniej i tak nie ma sensu moja argumentacja, wiecie
    > swoje.
    > DJ

    Ja wiem swoje, ale nie jestem zamkniety na rzeczowe argumenty, fatalne zdanie
    mam o całej naszej klasie politycznej, bez wyjątków - ale co z tego, tu żyje
    i tu zakończe i staram sie jedynie, żeby, subiektywnie zapewne, coś z tego
    wybrać. Ale przyznasz chyba, że hipokryzja co niektórych sięga zenitu.