  • Data: 2011-12-17 17:56:55
    Temat: Re: Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
    Od: root <a...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 17 Dec 2011 14:17:54 +0100, Endriu napisał(a):

    > Folksdojcze wykonują zadanie
    > http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2318
    >
    > "[...] Podczas debaty "europejskiej" w tubylczym Sejmie, pomysł premiera
    > Tuska, by Polska przekazała około 6 mld (niektórzy powiadają, że aż 17 mld)
    > euro z rezerw walutowych NBP tytułem polskiego udziału w unijnej zrzutce do
    > Miedzynarodowego Funduszu Walutowego, który dzięki temu będzie mógł pożyczyć
    > 200 mld euro na wykup śmieciowych obligacji włoskich od niemieckich i
    > francuskich banków, poparł klub PSL, park jurajski Janusza Palikota i klub
    > SLD. [...]".

    Dzisiaj w radio słuchałem jakiegoś ekonomicznego analfabety, który nazywał
    innych Polaków ekonomicznymi analfabetami i twierdził, że "aby umocnić
    złotówkę nie możemy wydawać naszych rezerw". Ciekawa koncepcja ;)

    Skoro większość rezerw mamy w Euro, to jak Euro się posypie jeszcze
    bardziej, nasze rezerwy będą g... warte. mamy więc wybór pożyczyć te durne
    6mld ratując pozostałe 70mld albo stracić większość.
    Co oczywiście nie oznacza że że pożyczając te 6 mld zażegnamy
    niebezpieczeństwo posypania się Euro. Może jednak warto coś zrobić niż
    zgodnie z narodowym zwyczajem spierdalać każdorazowo gdy jest jakiś
    problem.