-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
Newsgroups: pl.biznes.banki
References: <c...@g...com>
<nvug5j$lmq$1@dont-email.me>
<a...@g...com>
<5822f80e$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<5823326c$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@p...org>
<5824f4b4$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@p...org>
<5825a2ed$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@p...org>
<5825ce14$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@p...org>
<58261b96$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@p...org>
<5826f9cd$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@p...org>
<5828474f$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
<58284e1a$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
<58285880$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<58285d25$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Sun, 13 Nov 2016 13:57:27 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <58285d25$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 49
Message-ID: <58286337$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.43.220.168
X-Trace: 1479041847 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 658 178.43.220.168:58075
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3879
X-Received-Body-CRC: 2983747017
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:627312
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-11-13 o 13:31, z pisze:
> W dniu 2016-11-13 o 13:11, cef pisze:
>> Ja akurat nie mam czasu na analizowanie wisienek i pilnowanie
>> potem ile mam i gdzie przelać, żeby dotrzymać warunków promocji,
>> ale akurat w bankowości jest to dość twardo uregulowane.
>> Promocja jest za coś i klienci korzystają jeśli im się opłaca i umieją
>> liczyc.
>
> Widzisz tu jakąś różnicę?
Do momentu, kiedy wszystko jest zgodne z zasadami promocji, to różnicy
nie ma.
Różnica się pojawia, kiedy ktoś próbuje coś naginać.
>> Ale akurat w promocji Lidla reguły zostały złamane - chytrze -przez
>> klientów sklepu.
>
> Zapisy były zbyt ogólne i klienci to wykorzystali.
Ale wykorzystali niezgodnie ze stanem faktycznym czy też
w sposób z założenia niezgodny, ale niemożliwy do udowodnienia.
> Przeoczenie sklepu. Wina sklepu. Sklep ponosi koszty finansowe.
Oczywiście, że tak. Sami sobie tak zorganizowali.
> WSZYSTKO
>
>> Ja to się w ogóle zastanawiam czy w regulaminie tej promocji nie było
>> jakiegoś punktu, że Lidl moze coś tam zmienić w trakcie trwania. Zawsze
>> musi być jakaś dupokrytka w regulaminie dla organizatora. A jak nie ma,
>> to manager odpowiedzialny idzie na zieloną trwakę.
>
> Dlatego jest afera bo nie dopilnowali drobnego druczka.
> Menager wylatuje bo sklep ponosi straty.
>
> WSZYSTKO
>
> Tak się na koniec zastanawiam czy to nie jest jednak ukartowane.
> Cholera wie co w tych pazernych managerskich łepetynach siedzi :-)
Ja się tylko dlatego odezwałem, że Ty uważasz, że postępowanie klientów
Lidla jest cacy. Bo co do warunków promocji, to się zgadzamy, że
sklep nie przewidział i całe zamieszanie jest w znacznej mierze z jego
winy. Myślę, że kruczek na zamkniecie promocji mają. Ale w tym
wymuszeniu zwrotu w tej sytuacji to Ty już nie widzisz nic zdrożnego, co
więcej wydaje Ci się, że jak na każdym kroku ktoś gdzieś kogoś oszukuje,
to Ty też możesz i masz przyzwolenie.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.11.16 14:00 Budzik
- 13.11.16 14:00 Budzik
- 13.11.16 14:06 Kris
- 13.11.16 14:10 Krzysztof Halasa
- 13.11.16 15:12 Akarm
- 13.11.16 15:33 z
- 13.11.16 15:49 z
- 13.11.16 15:57 z
- 13.11.16 16:06 cef
- 13.11.16 16:18 cef
- 13.11.16 16:54 Wojciech Bancer
- 13.11.16 17:00 Budzik
- 13.11.16 17:07 Krzysztof Halasa
- 13.11.16 18:53 z
- 13.11.16 19:00 z
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...