eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKasjer pomylił się i dzwoni do klienta...Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Date: Sat, 16 Nov 2013 16:05:03 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 30
    Message-ID: <l681sm$r5u$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5286145c$0$2180$65785112@news.neostrada.pl>
    <l65gtb$bjk$1@node2.news.atman.pl>
    <5286515c$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
    <l67jcp$7u0$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1384614614 27838 83.151.39.26 (16 Nov 2013 15:10:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 16 Nov 2013 15:10:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:597678
    [ ukryj nagłówki ]


    "MarcinF" l67jcp$7u0$...@n...news.atman.pl

    > O ile potwierdzanie operacji odbywa się podpisem klienta składanym
    > na papierowej dyspozycji, to nie może to działać inaczej.
    > Dlatego jestem ciekaw jak to wyglądało od strony klienta Y,
    > bo jeśli dalej ten klient jest w posiadaniu potwierdzenia
    > wpłaty na konto X to występuje pewna niespójność.

    IMO nasze deliberacje nie mają (racji bytu?) sensu do czasu, gdy
    dowiemy się, co naprawdę (zaszło? [w ciążę]) miało miejsce -- co
    kto zlecał a co zlecił, co kto wpłacał, co kto podpisał...

    IMO warto korzystać z dobroci Boga wyrażonej smartfonem
    i po każdej wpłacie warto zerknąć na stan konta. Ja tak
    zerkam. Wpłacam do EB, idę na zakupy, zaglądam... Podobnie
    z mBankiem, tyle tylko, że tutaj jest wpłatomat zamiast
    białkomatu i czas reakcji jest dłuższy. [ale miejmy
    nadzieję taką, że za jakiś czas automaty będą
    szybsze od białkomatów]

    Gdy będziemy korzystali ze smartfonów i Aero2 -- będzie nam łatwiej
    żyć niż tym, którzy nie korzystają z takich zdobyczy techniki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1