eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKasjer pomylił się i dzwoni do klienta...Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
  • X-Received: by 10.182.204.42 with SMTP id kv10mr13799obc.33.1384781195778; Mon, 18
    Nov 2013 05:26:35 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.182.204.42 with SMTP id kv10mr13799obc.33.1384781195778; Mon, 18
    Nov 2013 05:26:35 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!i2no4961354qav.0!ne
    ws-out.google.com!9ni34742qaf.0!nntp.google.com!dz2no321462qab.0!postnews.googl
    e.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 18 Nov 2013 05:26:35 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=195.245.68.119;
    posting-account=FthFwQoAAADLbDIUlgRn0BvaiXL2MwXe
    NNTP-Posting-Host: 195.245.68.119
    References: <5286145c$0$2180$65785112@news.neostrada.pl>
    <l65gtb$bjk$1@node2.news.atman.pl>
    <5286515c$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
    <5287f089$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <1td4ab4h7936r.1k4w7u99z3m7a$.dlg@40tude.net>
    <l6c03m$rg1$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    From: Krzysiek <k...@o...pl>
    Injection-Date: Mon, 18 Nov 2013 13:26:35 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:597715
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 09:02:08 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Lepiej dla niego zeby nie wiedzial.
    >
    > Bo jak zobaczy i wykorzysta, to go bank oskarzy :-)

    jestem ciekawy takiego procesu. przeciez klient moze byc nieswiadomy ze saldo jest
    jakies podejrzanie zawysokie. moze nawet nie sprawdzac salda. zaplacil karta,
    autoryzacja przeszla. kasa wydana, towar zakupiony. a tu bank mowi ze kasy nie bylo.
    co dalej? mozna dla utrudnienia zalozyc ze to byla transakcja na wysoka kwote i nie
    mozna jej latwo odkrecic. (hm..klient wyplacil w bankomacie i stracil na kasynie?)
    wyplacal moze pijany i nie wiedzial co robi, ze wyciagnal wiecej niz chcial stracic w
    tym kasynie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1