eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzieRe: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
  • Data: 2017-03-13 17:14:35
    Temat: Re: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marek <f...@f...com> writes:

    > Koncepcja roszczenia zwrotnego o ile była dobra w jej pierwotnych 19
    > wiecznych założeniach o tyle stała się w wirtualnym środowisku
    > elektronicznych transakcji problemem, ponieważ teraz coraz trudniej
    > udowdnić, że to zlecał faktycznie klient czy złodziej (lub
    > klient-złodziej).
    > No chyba, że dochodzimy do wniosku, że jeśli nie da się tego ustalić
    > bez żadnych wątpliwości (nie oszukujmy się, sądy to tylko ludzie), to
    > i tak wina Tus.... tzn. banku. Jeśli idziemy w tę stronę to
    > spowoduje, że banki szybko wylobbują zmianę prawa.

    Wydaje mi się, że ta koncepcja jest dobra w dalszym ciągu. Bank ma
    możliwość oceny ryzyka, może zdecydować, jakie środki są mu potrzebne do
    identyfikacji klientów. To, że używa najtańszych i najprostszych
    rozwiązań, oznacza, że zapewne tak jest dla niego dobrze.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1