eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzieRe: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
    Date: Mon, 13 Mar 2017 17:14:35 +0100
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 18
    Message-ID: <m...@p...waw.pl>
    References: <o9j0e3$qll$1@node1.news.atman.pl>
    <9xfa8yx94krh$.1mgj4hjamav2v.dlg@40tude.net>
    <o9j4f5$hrq$1@node2.news.atman.pl>
    <58bfdf54$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
    <o9on65$kpd$1@node1.news.atman.pl>
    <58bfe667$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
    <o9op2j$mmr$1@node1.news.atman.pl>
    <58bfef19$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>
    <o9p1tp$c0$1@node1.news.atman.pl>
    <58c0337a$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
    <o9phov$g5l$2@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1489421671 5959 195.187.100.13 (13 Mar 2017 16:14:31 GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Mar 2017 16:14:31 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:PV5e3WYOw5Ho7JYaUlzpDYK3P60=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:629995
    [ ukryj nagłówki ]

    Marek <f...@f...com> writes:

    > Koncepcja roszczenia zwrotnego o ile była dobra w jej pierwotnych 19
    > wiecznych założeniach o tyle stała się w wirtualnym środowisku
    > elektronicznych transakcji problemem, ponieważ teraz coraz trudniej
    > udowdnić, że to zlecał faktycznie klient czy złodziej (lub
    > klient-złodziej).
    > No chyba, że dochodzimy do wniosku, że jeśli nie da się tego ustalić
    > bez żadnych wątpliwości (nie oszukujmy się, sądy to tylko ludzie), to
    > i tak wina Tus.... tzn. banku. Jeśli idziemy w tę stronę to
    > spowoduje, że banki szybko wylobbują zmianę prawa.

    Wydaje mi się, że ta koncepcja jest dobra w dalszym ciągu. Bank ma
    możliwość oceny ryzyka, może zdecydować, jakie środki są mu potrzebne do
    identyfikacji klientów. To, że używa najtańszych i najprostszych
    rozwiązań, oznacza, że zapewne tak jest dla niego dobrze.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1